onsdag, mars 05, 2014

lybska vägen 3b

Detta charmiga hus känns sådär fint föråldrat och jag gillar hur man verkligen ser att det har några år på nacken - det är faktiskt ett sekelskiftshus. Vitmålade trägolv och tak, underbart fina fönster som känns lite romantiska på något vis. Som ett perfekt sommarhus nästan, får mig att tänka på en svensk sommar. Jag gillar också att det är inrett för att passa själva huset lite grann. Slitet är vackert, men om man verkligen hade renoverat detta hus så hade det nog blivit fantastiskt fint. Helst ska fasaden målas om också - den rosa färgen känns inte passande för huset. Huset har stor potential tycker jag.

1 kommentar:

  1. Hej tänkte bara tipsa om att du just nu kan vinna två stycken super läcka nagellack från LAYLA på min blogg, kolla in vet ja:)

    http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-vinn-nagellack-fran-layla.html

    Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra helg:) kram

    SvaraRadera

Ta även en titt på:

”related