måndag, februari 24, 2014

e.l.f. eyebrow kit

Införskaffade för ett tag sedan detta eyebrow kit från E.l.f.s studio kollektion efter att ha hört gott om den. Jag hoppades på att denna skulle vara tillräckligt ljus för mina ögonbryn eftersom jag tycker att jag har använt för mörka nyanser, men tyvärr var Ash minst lika mörk som alla andra jag har testat. Någon som har tips på lite produkter som inte mörkar ner ögonbrynen? Produkten i sig är väldigt bra och lätt att använda sig av. Jag börjar allt mer gilla cream produkter, alltså inte puderform. Tycker det ger ett finare resultat ibland. I detta eyebrow kitet finns det både cream- och puderform, till vänster är creampigmentet man använder för att fylla i ögonbrynen och till vänster är pudret som man ska ta efteråt för att få det man har fyllt i att hålla. För cirka fyrtio kronor kan denna produkten bli din, se bara till att du får rätt nyans för dig genom att titta efter swatches.

Ta även en titt på:

”related