måndag, februari 24, 2014

fotograf kronoberg och skåne län

Jag har länge tänkt tanken att göra något seriöst utav mitt intresse för fotografering men känner att jag först vill bygga upp ett portfolio värt att visa upp innan jag går vidare med denna tanke. Nu skulle jag väldigt gärna vilja få chansen att prova på att fotografera under ett bröllop, ett dop eller rent av bara en porträtt- eller parfotografering för att senare kunna använda mig av bilderna i mitt kommande portfolio.

Jag undrar därför om där är någon här i Kronoberg län eller i Skåne län för den delen, som skulle vara intresserad av att bli fotograferad av mig. Gärna så snart som möjligt då jag vill kunna bygga upp en hemsida med portfolio och få igång allt. När det gäller bröllop eller dop hoppar jag gärna in på kort varsel, fotograferingen får gärna ske vid sidan om så jag får känn på hur det går till. Har ni då redan anställt en fotograf men vill ha lite extra bilder fungerar detta jättebra. 

Tanken är att ni i gengäld såklart får bilderna jag anser hålla måttet digitalt, samt att jag får använda dem i mitt portfolio. Win-win ungefär. Skulle fotograferingen ta plats utanför Växjö skulle jag vilja ha ersättning för resan dit och tillbaka. Ni som är intresserade får gärna mejla mig på: malinhansson@live.com där ni kan berätta om era önskemål och så kan vi se om vi kan komma fram till något vettigt som passar oss båda. 

>Här< på en tillfällig tumblr sida kan ni se ett urval av bilder som jag har tagit - utöver de som finns här på bloggen. Hoppas det finns någon som är intresserad då jag väldigt gärna vill bygga upp ett ordentligt portfolio och satsa seriöst på fotograferandet. Tack för mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ta även en titt på:

”related