onsdag, februari 26, 2014

nyx rouge cream blush: natural

Har så länge velat testa Nyx produkter men dessvärre är de ganska dyra i Sverige jämfört med vad de vanligtvis kostar. Min syster och jag var båda sugna och beställde därför hem en del Nyx produkter från cherryculture, där produkterna är väldigt billiga men frakten tyvärr kan komma att höja summan på köpet rejält. Men eftersom vi var två delade vi på frakten. Efter att ha tittat på en massa swatches på nätet bestämde jag mig för att beställa deras cream blush, något som jag har velat testa länge. Färgen fick bli Natural efter många om och men, alla såg så fina ut. Jag är dock supernöjd med Natural - tycker att det är världens finaste rosa nyans på kinderna såväl som på läpparna. Underbart fin färg. Dessutom har jag upptäckt en förkärlek för just cream produkter på senaste tiden, jag tycker att de ser naturligare ut än vad en del puderprodukter gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ta även en titt på:

”related