fredag, februari 21, 2014

vitamin c renewal cream

Avalon Organics Vitamin C Renewal Cream har kommit att bli en av mina favoritprodukter när det kommer till hudvård. Det är en ganska tjock kräm som har en söt citrusdoft som jag gillar väldigt mycket. Jag tycker också att den här krämen ger min hud ett finare intryck, brukar använda den innan jag går till sängs. När jag vaknar så brukar min hud se väldigt fin och om jag har några röda märken brukar det röda ha dämpats. Avalon Organics Vitamin C produkter har faktiskt minskat antalet röda märken i mitt ansikte och på något sätt lugnat min hud. Innan jag gick över till Avalon Organics Vitamin C använde jag Neutrogenas produkter (det var då deras hudvårdsprodukter blev så populära, alla verkade köpa deras produkter) som inte alls fungerade bra för mig i slutändan. Nu håller jag på att testa ett annat märke men använder mig fortfarande av Vitamin C Renewal Cream eftersom den fungerade så bra för mig. Avalon Organics produkter innehåller minst 70% organiska ingredienser och är helt vegetariska, vilket är toppen. Men en del personer har klagat på några ingredienser som finns i deras andra produktkollektioner, inte Vitamin C kollektionen vad jag vet. Så det kan vara att ta en titt på ingredienslistan innan man köper något.


Ta även en titt på:

”related